Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Η Κόλεβα MVP της 2ης φάσης των πλέι οφ

H Έλενα Κόλεβα του Ολυμπιακού αναδείχθηκε πολυτιμότερη παίκτρια της δεύτερης φάσης των πλέι οφ της Α1 Γυναικών. Η Βουλγάρα διαγώνιος πέτυχε συνολικά στα δύο παιχνίδια με τον Πανιώνιο 43 πόντους, με 3 άσους, 38/69 επιθέσεις και 2 μπλοκ.
To μυαλό της έμπειρης αθλήτριας, ωστόσο, δεν είναι στις ατομικές διακρίσεις αλλά στους τελικούς του πρωταθλήματος που ξεκινούν στις 27 Απριλίου. «Η σκέψη μου είναι προσηλωμένη στους αγώνες που έρχονται, με τον Παναθηναϊκό. Εχω αφήσει πίσω ό,τι έγινε στα ημιτελικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο τίτλος της MVP δεν τονώνει τόσο τη δική μου ψυχολογία όσο και της ομάδας μου εν όψει της συνέχειας» επεσήμανε.
Για τον Παναθηναϊκό, είπε: «Σεβόμαστε τους αντιπάλους μας. Ξέρω ότι ο Παναθηναϊκός έχει πολλούς τίτλους αλλά εμείς έχουμε επιπλέον κίνητρο να ανατρέψουμε την κατάσταση. Όλοι στην ομάδα έχουμε τη σκέψη μας στη σειρά των αγώνων που ξεκινούν».
Η Βουλγάρα διαγώνιος ήταν από τα πρόσωπα που κυριάρχησαν τη φετινή σεζόν. Εχει ήδη αναδειχθεί κορυφαία τρεις φορές, ενώ με δύο τίτλους MVP την «απειλεί» η Μπριζίτκα Μόλναρ των «πρασίνων». Με δεδομένο ότι σε κάθε αγώνα της σειράς των τελικών θα απονέμεται τίτλος MVP, τι έχει να δηλώσει η Κόλεβα για την άτυπη «κόντρα» με τη Σέρβα, όσον αφορά στην ανάδειξη της πολυτιμότερης παίκτριας όλου του πρωταθλήματος; «Η Μόλναρ πήρε τον τίτλο της MVP στο Κύπελλο. Στο πρωτάθλημα όμως όλα ακόμή είναι ανοιχτά. Θα ξέρουμε σε λίγες ημέρες ποια θα κατακτήσει και την κούπα και την ατομική διάκριση» υπογράμμισε.
Όσο για το αν υπάρχει άγχος μπροστά στην τελική ευθεία, η 33χρονη διαγώνια ξεκαθάρισε ότι: «Όσον αφορά εμένα, δεν υπάρχει καθόλου στρες. Αυτό ίσως να ισχύει για καποιες αθλήτριες με λιγότερη εμπειρία. Όλη τη χρονιά παλεύαμε για να βρεθούμε εδώ και τώρα μόνη μου επιδίωξη είναι να απολαύσω τους αγώνες. Τόσο εμείς όσο και ο Παναθηναϊκός θα παλέψουμε για τον τίτλο. Ας κερδίσει ο καλύτερος» κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: