Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

H Κρντσεβιτς MVP της 1ης φάσης των πλέι οφ

H Αλεξάντρα Κρντσεβιτς του ΑΟ Μαρκόπουλου αναδείχθηκε πολυτιμότερη παίκτρια της πρώτης φάσης των πλέι οφ της Α1 Γυναικών. Η 23χρονη ακραία πέτυχε συνολικά 38 πόντους στις δύο αναμετρήσεις με τον Ηρακλή Θεσσαλονίκης, με 3 άσους και 35/70 επιθέσειςενώ είχε μέσο όρο αποτελεσματικότητας στην υποδοχή 53 % βοηθώντας τα μέγιστα το σύλλογο των Μεσογείων να εξασφαλίσει την πρόκριση στα ημιτελικά.
«Είμαι πολύ χαρούμενη, όχι μόνο για τον τίτλο της MVP αλλά και για το γεγονός ότι κέρδισε η ομάδα μου αυτούς τους δύο πολύ δύσκολους αγώνες» τόνισε η Σέρβα αθλήτρια και πρόσθεσε: «Περάσαμε στους τέσσερις και αυτό συνεπάγεται ότι την επόμενη σεζόν η ομάδα θα αγωνίζεται στην Ευρώπη. Για εμένα αυτό είναι ό,τι καλύτερο!»
Επόμενο εμπόδιο για το Μαρκόπουλο είναι ο περσινός πρωταθλητής και φετινός Κυπελλούχος Παναθηναϊκός, με την Αλεξάντρα Κρντσεβιτς να δηλώνει αισιόδοξη για τη σειρά των ημιτελικών. «Ξέρουμε πώς να παίξουμε απέναντι στον Παναθηναϊκό. Δεν τον φοβόμαστε και θα δώσουμε τα πάντα για κάτι καλό. Μπορώ να διαβεβαιώσω ότι θα παλέψουμε κάθε μπαλιά μέσα στο γήπεδο» υπογράμμισε. «Στο πρώτο μεταξύ μας παιχνίδι του πρωταθλήματος νικήσαμε, στο Κύπελλο έγινε ένας δυνατός αγώνας και χάσαμε στο τάι μπρέικ. Προφανώς δεν εννοώ ότι η νίκη είναι μονόδρομος, αλλά αυτά τα δύο παραδείγματα αποδεικνύουν ότι έχουμε βρει τον τρόπο να αντιμετωπίζουμε τον Παναθηναϊκό».
Η ικανοποίησή της για την έξοδο του Μαρκόπουλου στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα σημαίνει πώς θα παραμείνει στην ομάδα και την επόμενη χρονιά; «Είναι πολύ νωρίς για να σκέφτομαι την επόμενη κίνησή μου. Για εμένα έχει προτεραιότητα η φετινή σεζόν. Ίσως να μείνω, ίσως να φύγω. Θα εξετάσω όλα τα ενδεχόμενα μόλις ολοκληρωθούν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις μου» τόνισε. Το μόνο βέβαιο είναι ότι μετά από δύο σεζόν (πέρσι αγωνίστηκε στους Ίωνες) υπάρχουν πολλοί λόγοι να την κρατήσουν στην Ελλάδα: «Λατρεύω τη ζωή στη χώρα σας. Σε πολλά σημεία μοιάζει με τη Σερβία. Το μόνο βέβαιο είναι ότι την Ελλάδα την έχω αγαπήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: