Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Bέμπερ: "Έρχομαι στον ΠΑΟ"

Η λογική λέει ότι ο Στέλιος Καζάζης θα παραμείνει στην τεχνική ηγεσία του Παναθηναϊκού, ο Χαβιέρ Βέμπερ όμως κρατάει ανοιχτή την πόρτα της επιστροφής στην Ελλάδα και τους "πράσινους", ειδικά αν επιστρέψει ξανά στα πράγματα ο Βλάσης Σταθοκωστόπουλος."Σας το έχω ξαναπεί και το ξαναλέω. Για την μοναδική ομάδα που θα επέστρεφα στην Ελλάδα θα ήταν ο Παναθηναϊκός. Τον έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου και νομίζω ότι αργά ή γρήγορα θα επιστρέψω. Τον Φεβρουάριο είχα συνάντηση εδώ στην Αργεντινή με τον κ. Βλάση με τον οποίο μας συνδέει στενή φιλία. Ήρθε με την σύζυγό του για διακοπές και ήταν πολύ μεγάλη μου χαρά που είχαμε την δυνατότητα να δειπνήσουμε μαζί", υποστήριξε ο Βέμπερ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ηλεκτρονικό περιοδικό eball.
Όταν επιστρέψει ο κ.Σταθοκωστόπουλος, τότε θα πάρει την απόφαση να έρθει και ο Αργεντινός προπονητής που αποχώρησε από τον Παναθηναϊκό το 2006: "Μιλήσαμε για τα πάντα. Μιλήσαμε για το παρελθόν, για το παρόν αλλά και για το μέλλον. Είπαμε πολλά και αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο κ. Βλάσης θα επιστρέψει σύντομα στον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω αν θα γίνει αυτό το καλοκαίρι ή το επόμενο. Ξέρω όμως ότι κάποια στιγμή θα επιστρέψει. Αν γίνει αυτό τότε θα έρθω και εγώ στον Παναθηναϊκό. Η επιστροφή μου στην ομάδα εξαρτάται αποκλειστικά από τον κ. Βλάση. Όταν μου τηλεφωνήσει εγώ παίρνω το πρώτο αεροπλάνο και έρχομαι στην Ελλάδα", κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: