Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Ερέου: «Πρόκληση για μένα ο Ηρακλής»

Πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσει την καριέρα του στο ελληνικό πρωτάθλημα και πιο συγκεκριμένα στον Ηρακλή είναι ο Τόμας Ερέου. Ο έμπειρος αθλητής αναμένεται αύριο το μεσημέρι στη Θεσσαλονίκη και όπως δηλώνει είναι εκατό τοις εκατό έτοιμος για να βοηθήσει την ομάδα του Ηρακλή να πετύχει τους στόχους της. «Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχομαι στην Ελλάδα και στον Ηρακλή. Για μένα η μεταγραφή μου στον Ηρακλή είναι πρόκληση και επίσης και μία πολύ καλή ευκαιρία για να αποδείξω την αξία μου. Ο Ηρακλής είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος με ιστορία στα Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Έχω ξανάρθει στην Ελλάδα ,γνωρίζω πολλά για το ελληνικό πρωτάθλημα και ήθελα πάντα να αγωνιστώ σε μία ελληνική ομάδα. Στο παρελθόν είχα συμφωνήσει με την Πάτρα , είχα έρθει στην Ελλάδα και ήμουν έτοιμος να παίξω άλλα ένας τραυματισμός δεν μου το επέτρεψε. Τώρα έρχομαι για λογαριασμό του Ηρακλή. Έχω μιλήσει με πολλούς παίκτες που έχουν περάσει από το ελληνικό πρωτάθλημα όπως για παράδειγμα με τον Ερνάντο Γκόμεζ, του Ιβάν Μάρκεζ και μου είπαν τα καλύτερα για το ελληνικό πρωτάθλημα». Για το αν είναι σε καλή κατάσταση ο Τόμας Ερέου τόνισε: «Ήδη μίλησα με τον προπονητή μου τον Φρέντι Μπρουκς και τον ενημέρωσα ότι είμαι πολύ καλά. Δουλεύω καθημερινά και είμαι έτοιμος να παίξω». Σε ερώτηση για το αν γνωρίζει ότι την Τετάρτη ο Ηρακλής δίνει ένα παιχνίδι απέναντι στη ΕΑΠ ο Ερέου τόνισε: « Είδατε πως έρχονται μερικές φορές τα πράγματα. Κάποτε ήμουν έτοιμος για να παίξω στην Πάτρα και τώρα το πρώτο μου παιχνίδι με τη φανέλα του Ηρακλή θα είναι στον αγώνα με την ΕΑΠ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: