Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2007

Αρχηγοί οι Μπαμπαλιούτας και Προύσαλης στον Αρη

Ο Λάμπης Μπαμπαλιούτας με τον Κώστα Προύσαλη θα είναι οι αρχηγοί του Αρη στο επερχόμενο πρωτάθλημα. Εξαιτίας της θέσης του λίμπερο που αγωνίζεται κατά τη διάρκεια του αγώνα χρέη αρχηγού θα εκτελεί ο Κώστας Προύσαλης.

«Είναι μεγάλη τιμή για μένα που με επέλεξαν να είμαι ο αρχηγός της ομάδας. Λόγω της θέσης μου κατά τη διάρκεια του αγώνα χρέη αρχηγού θα εκτελεί ο Κώστας Προύσαλης. Μαζί με τους συμπαίκτες μου θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο επερχόμενο πρωτάθλημα», τόνισε αρχικά ο Λάμπης Μπαμπαλιούτας, ενώ για το γεγονός πως ύστερα από τρία χρόνια παρουσίας στον ΠΑΟΚ πήρε μεταγραφή στον Αρη και θα είναι και ο αρχηγός της ομάδας ο έμπειρος άσος υπογράμμισε: «Για μένα ήταν μια αλλαγή σελίδας στη ζωή μου και στην καριέρα μου. Ελπίζω με τη φανέλα του Αρη να πετύχω αυτά που πέτυχα με τον ΠΑΟΚ και πολύ περισσότερα».

Στον αγωνιστικό τομέα, η προτοιμασία των «κιτρινόμαυρων» συνεχίζεται χωρίς προβλήματα, ενώ μέσα στην εβδομάδα θα αντιμετωπίσουν σε φιλικό παιχνίδι τον Ηρακλή και την επόμενη Τρίτη τη Λαμία στο Αλεξάνδρειο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: