Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Σιμόν Τίσερ: Είμαι πολύ ικανοποιημένος

Κάτι λιγότερο από 24ώρες χρειάστηκε ο Σιμόν Τίσερ για να προσαρμοστεί στις νέες του υποχρεώσεις. Ο Γερμανός πασαδόρος συμπλήρωσε ήδη δύο ημέρες προπόνησης με την ομάδα και όπως δήλωσε στο επίσημο site του Ηρακλή (www.iraklisvolley.gr) έγινε αποδέκτης θερμής υποδοχής.

"Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Oλα τα βρήκα όπως τα περίμενα. Οι άνθρωποι του Ηρακλή από τη πρώτη στιγμή που έφθασα στη Θεσσαλονίκη με βοήθησαν να τακτοποιηθώ γρήγορα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να δω και πολλά στη πόλη γιατί τις δύο ημέρες είμαι στη Θεσσαλονίκη δεν είχα πολύ ελεύθερο χρόνο.

Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι είδα ότι στην ομάδα γίνεται πολύ καλή δουλειά. Το προπονητικό τιμ δουλεύει πολύ καλά και με εντατικούς ρυθμούς. Γνώρισα βέβαια και τους συμπαίκτες μου. Πολλούς από αυτούς βέβαια είχα την τύχη να τους δω και στο πρόσφατο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Γενικότερα τα παιδιά με έκαναν να αισθανθώ άνετα. Δεν υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης γιατί οι περισσότεροι μιλάνε είτε γερμανικά είτε αγγλικά και έτσι προσαρμόστηκα γρήγορα. Πιστεύω ότι φέτος θα έχουμε μία καλή χρονιά.

Ο προπονητής έφτιαξε μία ομάδα κάνοντας μίξη από έμπειρους και καταξιωμένους παίκτες αλλά και με πιο νεαρούς που θα βοηθήσουν πολύ στο μέλλον. Νομίζω ότι είναι ο καλύτερος συνδυασμός. Ωστόσο θα χρειαστούμε μία πίστωση χρόνου για να δέσουμε σαν ομάδα και να συγχρονιστώ κυρίως εγώ με τους συμπαίκτες μου. Παρόλα αυτά είμαι αισιόδοξος.

Ηρθα σε μία μεγάλη ομάδα που έχει υψηλούς στόχους σε Ελλάδα και Ευρώπη. Εγώ και οι συμπαίκτες μου είμαστε αρκετά φιλόδοξοι και θέλω να πιστεύω πως με πολύ δουλειά θα μπορέσουμε να τα καταφέρουμε. Εγώ προσωπικά θέλω να υποσχεθώ πως θα δώσω το καλύτερο μου εαυτό".

Αναφορικά με τον τραυματισμό του που ανησύχησε πριν από λίγο καιρό τη διοίκηση και το προπονητικό τιμ του Ηρακλή ο Τίσερ τόνισε: "Επαιξα κανονικά στα δύο τελευταία παιχνίδια που έδωσε η ομάδα της Γερμανίας. Πλέον δεν έχω καμία ενόχληση και προπονούμαι κανονικά. Ευτυχώς δεν ήταν κάτι το σοβαρό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: