Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Δήλωση Γκόρντον Μέιφορθ

Ο Ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής ομάδας των Ανδρών Γκόρντον Μέιφορθ δήλωσε σχετικά με το πρόβλημα που προέκυψε από την Επιτροπή Ισοτιμιών της ΓΓΑ:
«Δεν είχα κανένα πρόβλημα με το δίπλωμά μου στις ΗΠΑ, στην Ιαπωνία, έχω πιστοποιηθεί από την FIVB, οι μόνοι που δεν θέλουν να το αναγνωρίσουν απ’ ό,τι φαίνεται είναι οι Ελληνες. Έχω δώσει στην Ελληνική Ομοσπονδία ό,τι έγγραφα μου έχουν ζητήσει. Μία από τις προϋποθέσεις είναι να είσαι προπονητής σε υψηλό επίπεδο περισσότερα από δύο χρόνια και πληρώ και αυτή την προϋπόθεση. Η ομοσπονδία της Ιαπωνίας έχει στείλει το έγγραφο που το βεβαιώνει αλλά μάλλον δεν θέλουν να το αναγνωρίσουν.
Η άδεια εργασίας μου εξακολουθεί να ισχύει άρα συνεχίζω κανονικά να είμαι ο προπονητής της Εθνικής Ελλάδας. Εξάλλου δεν με ενημέρωσε κανείς για το αντίθετο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: