Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΔΡΩΝ: Δηλώσεις μετά το Ελλάδα-Τουρκία 3-0

Γκόρντον Μέιφορθ (προπονητής Ελλάδας): «Είμαι ευχαριστημένος και για τους παίκτες αλλά και για τον κόσμο. Η Τουρκία είναι μια πολύ καλά προπονημένη ομάδα και ας μην ξεχνάμε ότι πριν λίγο καιρό κέρδισε με 3-0 την Ιταλία. Είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι αντιμέτωπος με τον κύριο Μπάσιτς και προσπαθώ να χτίσω μια καλή σχέση καθώς θα βρεθούμε πολλές φορές ο ένας κόντρα στον άλλο. Όσο για το μέλλον της εθνικής είμαι ικανοποιημένος καθώς κάθε μέρα βελτιωνόμαστε. Τώρα θα χαρούμε αυτή τη νίκη και από αύριο συνεχίζουμε».
Για τον Ασπιώτη: «Έχω υπ’ όψιν μου όλους τους παίκτες στην Ελλάδα. Όταν ανέλαβα μου είπαν ότι υπάρχουν πολλοί παίκτες μεγάλοι σε ηλικία και πολλοί μικροί ενώ δεν υπάρχει τίποτα στη μέση. Προσπαθούμε να ενώσουμε τα νιάτα με την εμπειρία. Μου αρέσει σαν παίκτης ο Ασπιώτης και γι' αυτό τον κραταω στην εθνική ενώ είναι βασικός στην εφήβων».
Βέλικο Μπάσιτς (προπονητής Τουρκίας): «Συγχαρητήρια στην Ελλάδα. Χθες και σήμερα είδαμε τα δύο διαφορετικά πρόσωπα τόσο της Τουρκίας όσο και της Ελλάδας. Εμείς προηγηθήκαμε 18-11 στο πρώτο σετ αλλά όταν η Ελλάδα μας πίεσε στο σερβίς και στο μπλοκ οι νεαροί παίκτες μου δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν. Κι εμένα, όπως και στην περίπτωση του κύριου Μέιφορθ, οι περισσότεροι παίκτες μου είναι άπειροι καθώς δεν αγωνίζονται στις ομάδες τους».
Άκης Ασπιώτης (ακραίος Εθνικής): «Μετά το χτεσινό παιχνίδι είχαμε σκυμμένα κεφάλια. Ο προπονητής μας μάς είπε να το ξεχάσουμε και σήμερα να παίξουμε το βόλεϊ που ξέρουμε και αυτό κάναμε. Παίξαμε ομαδικά και αυτό μας οδήγησε στη νίκη και την καλή εμφάνιση. Το χθεσινό παιχνίδι το έχουμε ξεχάσει και συνεχίζουμε».
Για το ότι παίζει εθνική και δεν παίρνει αρκετό χρόνο συμμετοχής στην ΕΑ Πατρών: «Ελπίζω του χρόνου να βρω μια θέση στην ομάδα μου. Ευχαριστώ τον προπονητή μου για την ευκαιρία που μου δίνει».
Σινάν Τανίκ (αρχηγός Τουρκίας): «Μπήκαμε δυνατά στο πρώτο σετ αλλά από ένα σημείο και μετά η Ελλάδα βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς ισοφάρισε και κέρδισε το σετ. Στο δεύτερο σετ είχαμε μια πτώση στην απόδοση μας και το χάσαμε εύκολα ενώ το τρίτο το παλέψαμε αλλά η Ελλάδα κέρδισε δίκαια».
Για τα μπαράζ του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος τον Σεπτέμβρη: «Σίγουρα οι δύο ομάδες θα παίξουν με διαφορετικές συνθέσεις στα μπαραζ και η ποιότητα εκείνων των αγώνων θα είναι καλύτερη. Παντως και αυτά τα παιχνίδια είναι μια πρόβα τζενεράλε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: