Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Δηλώσεις πρωταθλητών


Άντερς Κριστιανσον: «Είναι μια φανταστική μέρα. Δουλέψαμε πολύ σκληρά, είναι μια τέλεια μέρα για την ομάδα και τον σύλλογο. Αυτά τα παιδιά έφεραν τον Ολυμπιακό και πάλι στην κορυφή. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από αυτό. Θα ήθελα να είμαι στην εξέδρα για να πανηγυρίσω με τον κόσμο αυτό το νταμπλ. Δεν ξέρω τι θα γίνει στην Ευρώπη του χρόνου, χρειάζεται να χτίσουμε την ομάδα. Ευχαριστώ τη διοίκηση του Ολυμπιακού που με έφεραν στον Ολυμπιακό αν και στην αρχή ήμουν διστακτικός. Τώρα ειμαι Ολυμπιακός».

Ιβάν Μίλκοβιτς: «Αισθάνομαι πολύ καλά. Ξεκίνησα πολύ καλά στην Ελλάδα. Είμαι ευχαριστημένος για την ομάδα και τους συμπαίκτες μου. Ήμασταν αληθινά μια ομάδα, ένα σύνολο. Ας πανηγυρίσουμε τώρα και βλέπουμε τι θα γίνει με το συμβόλαιό μου».

Βασίλης Κουρνέτας: «Η ομάδα απέδωσε παραπάνω από ό,τι περιμέναμε κι εμείς οι ίδιοι, ειδικά στους τελικούς. Καταστρέψαμε το πλεονέκτημα έδρας του Παναθηναϊκού και υπερασπιστήκαμε το δικό μας, πολύ εύκολα. Βρεθήκαμε σε καλή κατάσταση. Σε αυτό συνέβαλε και η κατάκτηση του Κυπέλλου. Είμαι πολύ ευτυχισμένος. Θέλω να αφιερώσω το πρωτάθλημα στο γούρι της ζωής μου, την κοπέλα που θα παντρευτώ σε λίγες μέρες, στους δικούς μου ανθρώπους, στους φιλάθλους μας και στους συμπαίκτες μου».

Χοσέ Ριβέρα: «Είμαι περήφανος γι' αυτή την ομάδα και ό,τι καταφέραμε. Κάναμε αυτό που έπρεπε. Επιτέλους φέραμε το πρωτάθλημα στον Ολυμπιακό. Προφανώς και θέλω να μείνω. Θα ήθελα να είμαι εδώ και του χρόνου».

Δημήτρης Τζούριτς: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Ευχαριστώ τον υπέροχο κόσμο, τον προπονητή μου και τους συμπαίκτες μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Βαγγέλη Μαρινάκη που με έφερε στον Ολυμπιακό. Είναι μεγάλη χαρά να είσαι πρωταθλητής. Για πρώτη φορά παίρνω μια κούπα. Το ευρωπαϊκό θα το σκεφτούμε από του χρόνου».

Τομ Χοφ: «Νιώθω υπέροχα. Είναι καταπληκτικό, με τη δουλειά που κάναμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Χαίρομαι που ήρθα στην Ελλάδα και στον Ολυμπιακό και τον ανεβάσαμε ξανά στην κορυφή. Εγώ θέλω να παίζω σε ομάδες με υψηλούς στόχους και ο Ολυμπιακός είναι μια τέτοια ομάδα. Δείχνει ότι μπορεί να κατακτήσει ακόμη πολλούς τίτλους».

Αχιλλέας Παπαδημητρίου: «Ήταν ένας τίτλος που περίμενε ο σύλλογος πολλά χρόνια. Κι εγώ τον περίμενα 29 χρόνια. Είναι πολύ όμορφες οι στιγμές. Είμαι πανευτυχής για την ομάδα μου. Θέλω να αφιερώσω τον τίτλο σε όσους με αγαπούν».

Τίνε Ούρναουτ: «Είπαμε πριν το ξεκίνημα του πρωταθλήματος ότι θα φέρουμε τον Ολυμπιακό στην κουφή. Κάναμε πολύ καλά τη δουλειά μας. Τα καταφέραμε. Πλέον έχουμε μια πάρα πολύ δυνατή ομάδα».

Κώστας Χριστοφεδέλης: «Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για την ομάδα. Όλα αυτά τα χρόνια απείχαμε από τους τίτλους. Χαίρομαι που τελειώσαμε τη χρονιά με την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Πασχίσαμε και τα καταφέραμε. Ο Ολυμπιακός είναι το δεύτερο σπίτι μου, είναι αμοιβαία τα αισθήματα. Υπάρχει κάποιος που δεν θέλει να αγωνίζεται στον Ολυμπιακό;».

Νίκος Ρουμελιώτης: «Τα τελευταία πέντε χρόνια, τέτοια εποχή, είχαμε πίκρες και στενοχώριες. Φέτος κάναμε το νταμπλ και πραγματικά είμαστε πανευτυχείς, για τον κόσμο που χαμογελάει. Φέτος ήταν η σειρά μας. Θεωρώ ότι αυτό το πρωτάθλημα πάει στον κόσμο, ο οποίος ήταν μαγικός στα τελευταία παιχνίδια. Μας έδωσε τη δύναμη να κάνουμε μεγάλες νίκες κόντρα στον Παναθηναϊκό. Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν προπονητή, ο Κρίστιανσον έδωσε το κάτι παραπάνω στην ομάδα και καταφέραμε να πάρουμε πρωτάθλημα και Κύπελλο».

Σωτήρης Τσέργας: «Ήταν απωθημένο αυτός ο τίτλος γιατί ο Ολυμπιακός είχε καιρό να πάρει πρωτάθλημα. Στόχος ήταν να γυρίσει ο Ολυμπιακός στην κορυφή. Τα καταφέραμε. Δεν έκανε μόνο ένας παίκτης τη διαφορά. Η αλήθεια είναι ότι ο Ιβάνς Μίλκοβιτς έπαιξε πολύ καλά. Ήταν το ομαδικό κλίμα που μας έφερε εδώ».

Θεόκλητος Καρυπίδης: «Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά. Εγώ προσωπικά θυμάμαι και την πρεμιέρα. Όμως τέλος καλό, όλα καλά».

Δημήτρης Σουλτανόπουλος: «Ήταν μια φανταστική χρονιά. Κατακτήσαμε το νταμπλ. Είναι τρελές οι στιγμές που ζούμε. Είμαι πολύ χαρούμενος. Στόχος του Ολυμπιακού είναι πάντα η πρωτιά, οπότε σε αυτό ελπίζω και του χρόνου».

Γιάννης Καλμαζιδης: «Έχουμε δουλέψει πάρα πολύ, για' αυτό είχαμε και αυτό το αποτέλεσμα. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι».

Στέλιος Κούβαρης: «Είναι μεγάλη στιγμή για τον Ολυμπιακό. Είχαμε πολλά χρόνια να νιώσουμε τόσο μεγάλη χαρά. Αυτό το πρωτάθλημα είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και συλλογικής εργασίας. Βάλαμε τις βάσεις για κάτι καλό. Αυτή η ομάδα έχει μέλλον. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές. Στους ανθρώπους που βοήθησαν οικονομικά και ηθικά την ομάδα. Είναι μια δύσκολη περίοδος και ο Ολυμπιακός έχει ανάγκη να βρίσκονται κοντά του. Νιώθουμε μεγάλη ικανοποίηση. Είχαμε τη βοήθεια του κόσμου. Η επιτυχία αυτή ανήκει σε όλους. Στην προηγούμενη και σε αυτή τη διοίκηση. Εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που πρέπει».

Λεωνίδας Θεοδωρακάκης: «Οι κούπες είναι αμέτρητες κι έτσι θα παραμείνουν. Σήμερα ο Ολυμπιακός επανήλθε στον θρόνο του πανάξια. Μια κατάκτηση μεγάλη, τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στο κύπελλο. Η σημερινή διοίκηση έδειξε από την αρχή την αγάπη της και το ενδιαφέρον για την ομάδα, η οποία θα διατηρήσει τα πρωτεία και θα ενισχυθεί για του χρόνου στην Ευρώπη. Ο Μίλκοβιτς είναι μεγάλος παίκτης. Κάναμε μεγάλες προσπάθειες για να τον φέρουμε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Βαγγέλη Μαρινάκη και τον Παναγιώτη Αγγελόπουλο που ανέλαβαν να τελειώσουν την υπόθεση. Αν ο Ολυμπιακός μπορεί να φέρει έναν ακόμη τέτοιο παίκτη στον Ολυμπιακό θα είναι ακόμη καλύτερα. Ευχαριστώ και τους δύο, αλλά και τον κόσμο μας που έδωσε βροντερό παρών και βοήθησε την ομάδα να φτάσει εδώ που έφτασε».

Λεώνης: Δίκαιος πρωταθλητής ο Ολυμπιακός

«Νομίζω ότι έτσι όπως εξελίχτηκε η σειρά των τελικών δίκαια κατακτά τον τίτλο ο Ολυμπιακός. Παίξαμε πολύ καλά σήμερα και το πρώτο σετ ήταν πολύ σημαντικό και η διαιτησία έπαιξε σημαντικό ρόλο. Από εκεί και πέρα εγώ θα πω ότι αναλαμβάνω την ευθύνη για το αγωνιστικό πρόσωπο του Παναθηναϊκού και για όλες τις επιλογές», δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Αλέκος Λεώνης.

Σωτήρης Πανταλέων: «Ο Παναθηναϊκός δεν έχασε σήμερα το πρωτάθλημα, το έχασε στα δυο πρώτα ματς. Καταλάβαμε αργά ότι παίζαμε τελικούς. Η ομάδα σήμερα μπήκε μέσα με ψυχή. Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν ο διαιτητής κοιτούσε τον προπονητή του Ολυμπιακού στη φάση που είχε περάσει μέσα στο γήπεδο και αν είχε δώσει το μπλοκ άουτ του Αγκάμεζ. Ωστόσο, τονίζω και πάλι ότι ο τίτλος χάθηκε στα δυο πρώτα ματς».

Αντριαν Γκέριτς: «Ο Ολυμπιακός κατάκτησε δίκαια το πρωτάθλημα. Υπήρχε, ωστόσο, ένα μικρό πρόβλημα με τους διαιτητές. Ελπίζω του χρόνου να κατακτήσουμε τον τίτλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: