Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΑΠ ΗΡΑΚΛΗΣ


Τα πρώτα τους επαγγελματικά συμβόλαια τριετούς διάρκειας υπέγραψαν σήμερα το απόγευμα οι διεθνείς έφηβοι Γιάννης Γεωργιάδης, Νίκος Παλέντζας, Δημήτρης Εφραιμίδης και Δημήτρης Χαραλαμπίδης. Υπενθυμίζουμε ότι επαγγελματικά συμβόλαια έχουν ήδη ο Χρυσόστομος Κολτσιάκης και ο Νικήτας Εφραιμίδης. Μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού οι νεαροί αθλητές εμφανίστηκαν έτοιμοι να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό. Οι αθλητές που προέρχονται από τα τμήματα υποδομών του Ηρακλή και έχουν χαρίσει αμέτρητους τίτλους στο σύλλογο θα προωθηθούν στη μεγάλη ομάδα έτσι ώστε να αποκτήσουν εμπειρίες αλλά και να μπουν στη φιλοσοφία της λειτουργίας μιας επαγγελματικής ομάδας. Το ΤΑΠ Ηρακλής τους εύχεται καλή σταδιοδρομία και πολλές επιτυχίες στην καριέρα τους.

Ο Γιάννης Γεωργιάδης γεννήθηκε στις 29/9/1990, έχει ύψος 2.02 και αγωνίζεται ως πασαδόρος. Ο βασικός πασαδόρος της Εθνικής εφήβων επισήμανε: «Περίμενα με ανυπομονησία αυτή τη στιγμή. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να προσφέρω στο σύλλογο. Οι εμπειρίες που θα πάρουμε μέσα από τις προπονήσεις αλλά και τις συμμετοχές μας στα φιλικά ή ακόμα και σε κάποια επίσημα παιχνίδια θα αποδειχθούν πολύ σημαντικές για τη συνέχεια».

Ο Δημήτρης Χαραλαμπίδης γεννήθηκε στις 6/3/1991 έχει ύψος 2.01 και αγωνίζεται ως κεντρικός. Στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την εξέλιξη. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Ηρακλή και κυρίως τον Βαγγέλη Μπερμπέρογλου για όλα όσα έκαναν για εμάς. Σίγουρα θα είναι μία καινούρια εμπειρία. Η ομάδα θα αποτελείται από πολλά νέα πρόσωπα τη φετινή σεζόν αλλά όλοι μας θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό».

Ο Νίκος Παλέντζας γεννήθηκε στις 6/4/1991, έχει ύψος 1.99 και αγωνίζεται ως διαγώνιος. «Είναι μεγάλη μου τιμή να αγωνιστώ στη μεγάλη ομάδα. Ευχαριστώ τη διοίκηση, τους προπονητές και όλους όσους με βοήθησαν να τα καταφέρω. Ευχαριστώ και τον κ.Γκουλινέλι που μου έδωσε την ευκαιρία να αναδειχτώ. Κυρίως όμως θέλω να ευχαριστήσω τον υπεύθυνο των τμημάτων υποδομής κ.Βαγγέλη Μπερμπέρογλου που στάθηκε δίπλα μου όλο αυτά τα χρόνια. Από την πλευρά μου εύχομαι όλοι οι αθλητές να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό έτσι ώστε να οδηγήσουμε τον Ηρακλή στο πιο ψηλό σκαλί».

Ο Δημήτρης Εφραιμίδης γεννήθηκε το 1990 έχει ύψος 1.94 και αγωνίζεται ως ακραίος. «Μεγάλη μου τιμή να υπογράψω στον Ηρακλή. Ευχαριστώ τη διοίκηση που ανοίγει το δρόμο στα νέα παιδιά για την ανδρική ομάδα. Θα προσπαθήσω να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις και να της ανταποδώσω την εμπιστοσύνη της. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: