Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Κιόσης: “Μεγάλη μου τιμή”

Γέννημα-θρέμμα Θεσσαλονικιός είναι ο νέος παίκτης του ΑΡΗ Μαρμούρη, Χρήστος Κιόσης, ο οποίος την φετινή σεζόν αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της Α1 με την φανέλα της Λαμίας. Μάλιστα, μετά από εφτά χρόνια…περιπλάνησής του μακριά από την συμπρωτεύουσα, επιστρέφει σ΄ αυτήν ως παίκτης των “κιτρινόμαυρων” αυτή τη φορά κι ενώ νωρίτερα είχε αγωνιστεί σε Αίαντα Ευόσμου και ΠΑΟΚ.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως μέλος της οικογένειας του ΑΡΗ, ο Χρήστος Κιόσης τόνισε ότι: “Είναι μεγάλη τιμή το γεγονός ότι ο ΑΡΗΣ μου δίνει την ευκαιρία να φορέσω την φανέλα του, καθώς πρόκειται για μία μεγάλη κι ιστορική ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος από την πρόταση που μου έγινε κι εύχομαι να μπορέσω ν΄ ανταποκριθώ στις απαιτήσεις των ανθρώπων της ομάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο ΑΡΗΣ φέτος έκανε μία καλή χρονιά και μέχρι τέλους πίστευα ότι θα κατάφερνε να εξασφαλίσει την έξοδό του στην Ευρώπη. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να φτάσουμε την ομάδα όσο πιο ψηλά γίνεται”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: