Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

Μεταγραφές και ανανέωση για τον Άρη

Η μεταγραφική ενίσχυση του Άρη συνεχίζεται, καθώς το «κιτρινόμαυρο» ΤΑΠ ανακοίνωσε την απόκτηση του Μιχάλη Σαρικεΐσογλου για τα επόμενα τρία χρόνια. Ο 23χρονος ακραίος (1.93μ) που έπαιζε στον Επίκουρο δήλωσε για τη μεταγραφή του:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Άρη. Είναι τιμή για μένα που ένας μεγάλος σύλλογος με επέλεξε. Θα κάνω τα πάντα για να βελτιωθώ και να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της».

Παράλληλα, ανανεώθηκε το συμβόλαιο του Στέλιου Νικηφορίδη για την επόμενη αγωνιστική περίοδο. «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα μείνω στην ομάδα και τη νέα σεζόν. Ευχαριστώ τη διοίκηση του Άρη για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου. Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να τους δικαιώσω», είπε ο παίκτης.

Τέλος, αποκτήθηκε ο επίσης νεαρός ακραίος, Σωτήρης Σκούφης, από τον Μέγα Αλέξανδρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: