Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

MVP η Κόλεβα

Για δεύτερη φορά στη διάρκεια της κανονικής αγωνιστικής περιόδου, η Έλενα Κόλεβα του Ολυμπιακού αναδείχθηκε πολυτιμότερη παίκτρια. Η Βουλγάρα διαγώνιος των "ερυθρόλευκων" είχε 25 πόντους με 20/40 επιθέσεις και 5 μπλοκ στη δύσκολη νίκη επί του Πανιωνίου με 3-2 σετ και πήρε τον τίτλο της MVP της 19ης αγωνιστικής της Α1.

Με δηλώσεις της στην ιστοσελίδα της ομοσπονδίας, η Κόλεβα ανέφερε: "Δεν το πιστεύω. Είναι τεράστια τιμή για μένα που αναδεικνύομαι για δεύτερη φορά MVP της αγωνιστικής. Κάθε φορά που κερδίζεις έναν τέτοιο τίτλο σε κάνει να νιώθεις πολύ όμορφα και ξεχωριστά. Θέλω να ευχαριστήσω τις συμπαίχτριές μου και τον προπονητή μου που με βοήθησαν ώστε να κατακτήσω αυτό το βραβείο".

Η Βουλγάρα αθλήτρια απέφυγε να χρίσει κάποιο φαβορί για την κατάκτηση του φετινού τίτλου: "Δεν θέλω να τοποθετηθώ πάνω σε αυτό το θέμα τώρα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι εμείς θα δείξουμε τι αξίζουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο". Επίσης δεν έκρυψε την επιθυμία της να συνεχίσει την καριέρα της στον Ολυμπιακό για πολλά χρόνια: "Μου αρέσει πολύ να αγωνίζομαι σε αυτήν την ομάδα. Έχω πολύ καλή σχέση και με τις συμπαίχτριές μου, αλλά και με τον προπονητή μου. Η ατμόσφαιρα μέσα στα αποδυτήρια είναι φανταστική. Ο Ολυμπιακός είναι ένας μεγάλος σύλλογος και μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα παράπονο. Τώρα όμως είμαι συγκεντρωμένη στις υποχρεώσεις της ομάδας μου και όλα τα υπόλοιπα θα τα δούμε στο τέλος της σεζόν".


Δεν υπάρχουν σχόλια: