Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Ο Γκιγιόμ Σαμικά MVP της 7ης αγωνιστικής


Ο Γκιγιόμ Σαμικά του Παναθηναϊκού, αναδείχθηκε Πολυτιμότερος Αθλητής (MVP) της 7ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Βόλεϊ Α1 ΟΠΑΠ 2009-2010. Ο Γάλλος ακραίος του Τριφυλλιού σημείωσε 16 πόντους με 13/19 επιθέσεις, και 3 μπλοκ στη νίκη της ομάδας του με 3-0 επί του Ηρακλή.

«Είναι τιμή για μένα η ανάδειξη μου ως MVP, ιδιαίτερα σε ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι. Πέρασα έναν δύσκολο μήνα. Δεν μπορούσα να αγωνιστώ και να βοηθήσω την ομάδα μου αλλά τώρα επέστρεψα. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου και όλο το προπονητικό τιμ που με βοήθησε να επανέλθω. Ο Παναθηναϊκός κέρδισε και εγώ ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου γιατί χωρίς αυτούς δεν θα βγει MVP!», είπε ο Γάλλος άσος στο volleyleague.gr και συμπλήρωσε για το ντέρμπι της Θεσσαλονίκης: «Παίξαμε ολοκληρωμένο βόλεϊ σ’ αυτό το ματς. Ήμασταν συγκεντρωμένοι. Όταν παίζουμε έτσι μπορούμε να κερδίσουμε οποιονδήποτε αντίπαλο τόσο στο ελληνικό πρωτάθλημα, όσο και στο Τσάμπιονς Λιγκ που ακολουθεί».

Ο Παναθηναϊκός έπιασε πλέον τον Ηρακλή στην κορυφή της βαθμολογίας κι όπως παραδέχθηκε: «Το θέλαμε πολύ να κερδίσουμε. Η κορυφή είναι ωραία αλλά πρέπει να παραμείνουμε εκεί. Θεωρώ ότι η ομάδα δεν έχει δείξει το 100% των δυνατοτήτων της αλλά είμαστε σε καλό δρόμο».

Όσον αφορά τη ζωή του στην Αθήνα ο ‘Σάμι’ απολαμβάνει την κάθε στιγμή αν και όπως δήλωσε: «Ίσως κάποιες στιγμές να νιώθω λίγο μόνος αλλά αυτό είναι καθαρά εξωβολεϊκός παράγοντας. Οτιδήποτε έχει να κάνει γύρω μου με το βόλεϊ είναι τέλειο! Όλα όσα μου παρέχει ο Παναθηναϊκός, όλα όσα ζω σαν αθλητής είναι τέλεια.».

Δεν υπάρχουν σχόλια: