Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Στον Αρη ο Τερζής, κοντά στον ΠΑΟΚ ο Προύσαλης

Σε μια σημαντική μεταγραφή στη θέση του πασαδόρου προχώρησε ο Αρης. Οι κίτρινοι, ήρθαν σε προφορική συμφωνία με τον Θανάση Τερζή, για συμβόλαιο διάρκειας δύο χρόνων.
O Θανάσης Τερζής με τη φανέλα του Ολυμπιακού

Ο έλληνας πασαδόρος έτσι επιστρέφει στον Αρη, τη φανέλα του οποίου φόρεσε και το 2007. Ο Τερζής, ήταν μέλος της ομάδας του Ολυμπιακού που κατέκτησε το Top Teams Cup το 2005, ενώ έχει αγωνιστεί και στον συμπολίτη του Αρη, ΠΑΟΚ.

Το γεγονός αυτό αναμένεται να σηματοδοτήσει εξελίξεις στο θέμα του Κώστα Προύσαλη, το όνομα του οποίου έχει ακουστεί για αρκετές ομάδες, αλλά ο διεθνής πασαδόρος είναι πολύ κοντά στο να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ. Με δηλώσεις τους στον ραδιοφωνικό σταθμό Metropolis, ο Προύσαλης τόνισε:

"Εχω πάρει την απόφαση μου για το που θα συνεχίσω τη καριέρα μου του χρόνου. Αυτό που περιμένω να δω είναι εάν ο συγκεκριμένος σύλλογος θα φτιάξει μία ομάδα που να ικανοποιεί τους προσωπικούς μου στόχους ως Κώστα Προύσαλη."

Από την πλευρά του, ο Τερζής, στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΑΡΗ, είπε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στον Αρη και που θα έχω την ευκαιρία να δουλέψω και πάλι με ανθρώπους που είχαμε άψογη συνεργασία από την προηγούμενη μου θητεία, όπως είναι ο πρόεδρος Νίκος Παπαδόπουλος και ο προπονητής μας Τάσος Κουμπλής. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και την επόμενη αγωνιστική περίοδο η ομάδα να καταφέρει να κάνει το βήμα παραπάνω."

Δεν υπάρχουν σχόλια: