Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΙΡΚΟΥΙ MASTERS 09.NΑΞΟΣ: Πόλακ: «Εξαιρετικό τουρνουά»

Ένας φίλος από τα παλιά βρέθηκε στην Νάξο για να παρακολουθήσει το πρώτο τουρνουά του Πανελληνίου πρωταθλήματος masters. Ο Ντάλιμπορ Πόλακ που έχει αγωνιστεί στο παρελθόν σε Ορεστιάδα, Παναθηναϊκό και Πανελλήνιο μας μίλησε για τις στιγμές που πέρασε στην Ελλάδα και δεν έκρυψε πως επιθυμεί κάποια στιγμή να επιστρέψει ως πρώτος προπονητής σε κάποια ομάδα της Ελλάδος, ενώ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το τουρνουά της Νάξου.

Σας βλέπουμε στην Νάξο να παρακολουθείτε με αμείωτο ενδιαφέρον τα παιχνίδια του beach volley, πως κρίνεται το επίπεδο;
«Το τουρνουά είναι εξαιρετικό και μου αρέσει πάρα πολύ το κλίμα που επικρατεί ανάμεσα στους αθλητές και στην κερκίδα। Η Νάξος είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να γίνονται τέτοιου είδους διοργανώσεις. Όσο αναφορά τα παιχνίδια, αν και δεν είμαι ο καλύτερος γνώστης για να κρίνω, μπορώ να πω πως το επίπεδο είναι εξαιρετικό και ιδιαίτερα καλό! Τα παιχνίδια ειδικά με τους Κνάπεκ – Μούρτζιο, Ξενάκη - Μπλάουελ εναντίον των συμπατριωτών μου Πάβλας και Σλόμποντα ήταν εντυπωσιακά».



Ακούγεστε εντυπωσιασμένος από την παρουσία σας εδώ…
«Την Ελλάδα όλοι την λατρεύουν για την θάλασσα και τον ήλιο της! Από την στιγμή που το γήπεδο είναι δίπλα στην θάλασσα, ο κόσμος είναι ζωηρός και δίνει ρυθμό, είναι μια πολύ ατμόσφαιρα που την απολαμβάνει ο κάθε θεατής»!

Εσείς γιατί δεν συμμετέχετε;
«Εγώ; Μου αρέσει πάρα πολύ το beach volley απλά πλέον παίζω με συμπαίκτη μόνο την γυναίκα μου»…

Να περάσουμε και στην σάλα! Πως κρίνεται το επίπεδο του Ελληνικού βόλεϊ;
«Είχα φύγει μετά το πρωτάθλημα που είχε κατακτήσει ο Παναθηναϊκός! Το επίπεδο του Ελληνικού βόλεϊ έχει ανέβει αισθητά και είναι σε πολύ καλό επίπεδο! Πρόσφατα είδα τον Ηρακλή στον τελικό του Champions Lesage απέναντι στην Τρεντίνο και για ακόμα μια φορά είδα πως οι Ελληνικές ομάδες είναι υψηλού επιπέδου. Οι ομάδες σας έχουν πολύ καλό όνομα στο Ευρωπαϊκό βόλεϊ».

Θα σκεφτόσασταν ενδεχόμενη επιστροφή σας στο Ελληνικό πρωτάθλημα;
«Αν ήμουν νέος δίχως δεύτερη σκέψη θα ερχόμουν να παίξω ξανά στην Ελλάδα. Τα χρόνια όμως έχουν περάσει και θεωρώ πως δύσκολα θα μπορούσα να αγωνιστώ στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Πλέον υπάρχουν καλύτεροι ξένοι από εμένα».

Ποια είναι η εικόνα που σας έχει μείνει χαραγμένη από το πέρασμα σας στην Ελλάδα;
«Η εικόνα που θα μου μείνει για πάντα χαραγμένη είναι η ατμόσφαιρα που επικρατούσε από τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος! Πήραμε βλέπετε το πρωτάθλημα απέναντι στον μεγάλο μας αντίπαλο τον Ολυμπιακό και όλοι ήταν εκστασιασμένοι»!

Ήσασταν χρόνια στην Ελλάδα, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που έχετε κρατήσει επαφές;
«Ο φίλος μου, κουμπάρος μου, μάνατζερ μου και αυτός δεν είναι άλλος από τον Κώστα Μαργαρίτη. Είναι ο άνθρωπος που με έφερε στην Ελλάδα και του οφείλω πολλά και τον ευχαριστώ πραγματικά για ότι έχει κάνει για εμένα. Πολύ φίλοι μου είναι επίσης ο προπονητής της ΑΕΚ, Κώστας Αρσενιάδης και ο Ρουσάκης».

Είχατε αγωνιστεί και στην Ορεστιάδα, πλέον η Ακριτική ομάδα θα αγωνίζεται στην Β΄ εθνική ανδρών.
«Ειλικρινά σας μιλάω δεν μπορούσα να το πιστέψω πως είναι δυνατόν μια ομάδα σαν την Ορεστιάδα να πέφτει συνεχώς τόσες κατηγορίες! Είναι ειλικρινά κρίμα και με λυπεί αυτό το γεγονός. Θυμάμαι πως όταν αγωνιζόμουν στην ομάδα εγώ και τα χρόνια που ήμουν στην Ελλάδα, η ομάδα της Ορεστιάδας πάντα βρισκόταν μέσα στις τέσσερις θέσεις και έπαιζε στη Ευρώπη».

Τι είναι αυτό που σας έχει λείψει ποιο πολύ από την Ελλάδα;
«Μού έχει λείψει ο κόσμος και η νοοτροπία των Ελλήνων και αυτό που λέτε εσείς ο Έλληνες το ¨χαλαρά¨… Επίσης μου λείπουν και ο φραπές όπως και ο γύρος κοτόπουλο… Αυτά είναι πράγματα που μπορείς να τα απολαμβάνεις μόνο στην Ελλάδα».

Υπάρχει για κάτι που μετανιώσατε στην σπουδαία καριέρα που έχετε κάνει;
«Όταν σκέφτομαι τι έκανα στην καριέρα μου πάντα μου έρχεται στο μυαλό η στιγμή που είχα φύγει από τον Παναθηναϊκό μετά το πρωτάθλημα που είχαμε κατακτήσει και πήγα να αγωνιστώ στην Αργεντινή… Αυτό ήταν μεγάλο μου λάθος και ειλικρινά το μετάνιωσα καθώς θα μπορούσαν να είχα κάνει μεγαλύτερη καριέρα στην Ελλάδα».

Πλέον θα είστε πρώτος προπονητής σε μία ομάδα της Ελβετίας!
«Θα είναι καινούριο για εμένα. Τρία χρόνια ήμουν βοηθός προπονητή και παίκτης. Πλέον θα είμαι πρώτος προπονητής και παίκτης σε μια ομάδα της Ελβετίας σε μια ομάδα της Α1 της Ελβετίας. Για εμένα είναι κάτι το καινούριο αλλά δεν με φοβίζει»!

Κάποια στιγμή θα θέλατε να έρθετε στην Ελλάδα ως πρώτος προπονητής;
«Σας το είπα και πριν, η Ελλάδα μου έχει λείψει και για αυτό ίσως κάποια στιγμή επιστρέψω στην Ελλάδα ως πρώτος προπονητής»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: