Τρίτη 1 Απριλίου 2008

«Ηρακλής for ever»

Στις δύσκολες στιγμές του τελικού με την Πιατσέντσα το βράδυ της Κυριακής στο Λοτζ σκεφτόταν τον Ηρακλή. Την ώρα της απονομής που σήκωνε την πρώτη κούπα Τσάμπιονς Λιγκ της καριέρας του σκεφτόταν τον Ηρακλή.

Ο Αμερικανός πασαδόρος της ρωσικής Διναμό Καζάν, ο Λόι Μπολ, την επομένη ημέρα του θριάμβου του μοιράζεται τη χαρά του με τους ανθρώπους και τους παράγοντες του «γηραιού» με τους οποίους πέρασε δύο αξέχαστες σεζόν (2004-06).

«Αισθάνομαι πολύ όμορφα που ύστερα από τέσσερις προσπάθειες σε τελικούς Τσάμπιονς Λιγκ πήρα το πρώτο μου τρόπαιο. Το λέω ειλικρινά. Θα προτιμούσα να είχα πάρει τον τίτλο με τον Ηρακλή στους τελικούς που παίξαμε στην Πυλαία και τη Ρώμη» δήλωσε ο 36χρονος πασαδόρος και παραδέχτηκε πως οι τρεις αποτυχημένες προσπάθειες (το 2003 με τη Μόντενα, 2005 και το 2006 με τον Ηρακλή) είχαν αρχίσει να τον στοιχειώνουν: «Δεν σας κρύβω ότι στον τελικό με την Πιατσέντσα σκεφτόμουν τις τρεις φορές που δεν τα είχα καταφέρει και ειδικά τις στιγμές στην Πυλαία που οι οπαδοί του Ηρακλή δημιούργησαν την πιο ωραία ατμόσφαιρα που έχω ζήσει σε γήπεδο. Φοβόμουν μη χάσω, αλλά παράλληλα είχα πεισμώσει και στα δύσκολα έλεγα στους συμπαίκτες μου ότι πρέπει να πάρουμε τον τίτλο».

Σε ερώτηση εάν θα ξαναγυρνούσε στον Ηρακλή πριν σταματήσει την ενεργό δράση ο 36χρονος πασαδόρος είπε: «Δεν έχω κρύψει πως ο Ηρακλής είναι η αγαπημένη μου ομάδα. Πέρασα πολύ καλά και έκανα πολλούς φίλους. Ηρακλής for ever (για πάντα). Με την Καζάν έχω συμβόλαιο για έναν ακόμα χρόνο. Μετά δεν αποκλείω τίποτα, ακόμα και να γυρίσω?».

Δεν υπάρχουν σχόλια: