Τετάρτη 30 Απριλίου 2008

«Ό,τι πιο... έξαλλο έχω ζήσει!»

«Ό,τι πιο... έξαλλο έχω ζήσει!»

Ο ακραίος του Ηρακλή, Χοσέ Ριβέρα φιλοξενήθηκε στον Libero 107,4 και στην εκπομπή «ΓΕΓΟΝΟΤΑ» και μίλησε για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, το οποίο χτες βάφτηκε για ακόμη μία φορά στις αποχρώσεις του... μπλε. «Ήταν απίστευτη η χαρά και τα συναισθήματα που ζήσαμε στο αεροδρόμιο. Είμαι χαρούμενος που κατέκτησα για πρώτη φορά το πρωτάθλημα με ομάδα του εξωτερικού. Θέλω πολύ να μείνω στην ομάδα. Έχω κάνει την εντυπωσιακότερη χρονιά της καριέρας μου».

Αρχικά, ο παίκτης του Ηρακλή μοιράστηκε τις αναμνήσεις του από την σπουδαία χτεσινή βραδιά που συνοδεύτηκε από την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τους «κυανόλευκους»: «Το γνωρίζαμε ότι ήταν μεγάλη ευκαιρία να "τελειώσουμε" τον Παναθηναϊκό. Είχαμε την ψυχολογία με το μέρος μας, αν και χάσαμε το πρώτο σετ, αλλά τελικά μείναμε ενωμένοι και συγκεντρωμένοι, όπως κάνουμε σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και πήραμε το πρωτάθλημα. Ήταν τεράστια η χαρά και απίστευτα τα συναισθήματα που ζήσαμε στο αεροδρόμιο από την υποδοχή των φιλάθλων μας. Δεν το περίμενα και είναι ό,τι πιο έξαλλο έχω ζήσει στην καριέρα μου».

Όταν ρωτήθηκε για το αν ήξερε ότι ένας από τους στόχους του «Γηραιού» από την αρχή της σεζόν ήταν ο τίτλος του πρωταθλητή, ο Χοσέ Ριβέρα απάντησε: «Όταν υπέγραφα, ήξερα ότι υπήρχε η πιθανότητα κατάκτησης του πρωταθλήματος από τον Ηρακλή. Γνώριζα την πορεία του στην Ευρώπη, αλλά και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Στόχος της διοίκησης και του κόσμου είναι πάντα ο πρωταθλητισμός στο βόλεϊ. Δεν ήμουν σίγουρος ότι θα τα καταφέρναμε, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που κατέκτησα για πρώτη φορά το πρωτάθλημα με ομάδα στο εξωτερικό».

Όταν του ζητήθηκε να καταθέσει την άποψή του σχετικά με το ρόλο που παίζει το μπάτζετ μίας ομάδας σχολίασε: «Καταρχήν οι ομάδες που έχουν το μεγαλύτερο μπάτζετ έχουν τη μεγαλύτερη πίεση από όλους, διοίκηση και φιλάθλους, για να κατακτήσουν τίτλους. Αυτό το άγχος είχε ο Παναθηναϊκός, γιατί αντιμετώπιζε για δεύτερη χρονιά τον Ηρακλή με πλεονέκτημα έδρας. Ο Ηρακλής κάνει καλύτερες επιλογές όσον αφορά στον προπονητή και στους παίκτες».

Ερωτηθείς για το αν θα συνεχίσει να φοράει την «κυανόλευκη» φανέλα και στην επόμενη αγωνιστική περίοδο, ο Χοσέ Ριβέρα τόνισε: «Θέλω πάρα πολύ να μείνω στην ομάδα. Έχω κάνει την εντυπωσιακότερη χρονιά στην καριέρα μου. Μου αρέσει το κλίμα στην ομάδα. Δεν έχω συμβόλαιο για την υπόλοιπη χρονιά, αλλά θα παίξει καθοριστικό ρόλο η απόφαση της παγκόσμιας ομοσπονδίας για τον αριθμό των ξένων που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε μία ομάδα».

Τέλος, ο βολεϊμπολίστας του Ηρακλή αφιέρωσε το τρόπαιο παντού, χωρίς να αφήσει κανέναν παραπονεμένο: «Θα ήθελα να το αφιερώσω σε πολύ κόσμο. Στην οικογένειά μου, στους οπαδούς μας, στην κοπέλα μου. Είναι ένα πολύ σημαντικό τρόπαιο και δεν ξέρω που θα το πρωτοαφιερώσω!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: