Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

«Ερυθρόλευκη» η Χαντάβα


Η Ευαγγελία Χαντάβα αποτελεί το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας βόλεϊ γυναικών του Ολυμπιακού, όπως ανακοινώθηκε επίσημα από την ομάδα του Πειραιά.

Η 19χρονη (γεν. 26/10/90) ακραία έχει ύψους 1.88μ. και αγωνιζόταν στον Ηρακλή από το 2005, ενώ άρχισε να παίζει βόλεϊ στον Γ.Σ. Γρεβενών.

Σε δηλώσεις της στην επίσημη ιστοσελίδα των «ερυθρολεύκων», η Χαντάβα τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό και ευχαριστώ τη διοίκηση αλλά και τους προπονητές της νέας μου ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση, τους προπονητές αλλά και τους φιλάθλους του Ηρακλή για τη στήριξη που μου παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια.

Ανοίγει μία νέα σελίδα στην καριέρα μου και είμαι αποφασισμένη να δουλέψω σκληρά ώστε μαζί με το τεχνικό επιτελείο και τις συναθλήτριές μου να πετύχουμε τους στόχους του Ολυμπιακού. Για κάθε αθλητή και για κάθε αθλήτρια είναι μεγάλη η πρόκληση του Ολυμπιακού, καθώς πρόκειται για τον σύλλογο που όλες οι ομάδες του πρωταγωνιστούν εντός και εκτός συνόρων».

Δεν υπάρχουν σχόλια: