Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Κιόσης: «Βλέπει μόνο ψηλά ο ΑΡΗΣ»


Ενθουσιασμένος που θ΄ αγωνιστεί στον ΑΡΗ Μαρμούρη τη νέα αγωνιστική περίοδο εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο Χρήστος Κιόσης, ο οποίος επιστρέφει στη γενέτειρά του, την Θεσσαλονίκη, μετά από 7 χρόνια «περιπλάνησής» του. «Είμαι πολύ χαρούμενος που τη νέα χρονιά θα φορέσω τη φανέλα του ΑΡΗ Μαρμούρη. Γνωρίζω πολύ καλά σε ποια ομάδα έχω έρθει», για να συμπληρώσει σχετικά με τα κίνητρα που τον έφεραν στους «κίτρινους»: «Το σκεφτόμουνα εδώ και καιρό να επιστρέψω στην πόλη μου και για τον λόγο αυτό θεωρώ ότι η πρόταση του ΑΡΗ Μαρμούρη ήρθε την κατάλληλη στιγμή για μένα. Έτσι, δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ ιδιαίτερα κι είπα αμέσως το ναι. Εξάλλου, ο ΑΡΗΣ Μαρμούρης είναι ένας σύλλογος, που κάνει συνεχώς βήματα μπροστά κι έχει υψηλούς στόχους. Ελπίζω να δικαιώσω τους ανθρώπους της ομάδας μου για την επιλογή τους». Επίσης, αναφορικά με το ποιες είναι οι δικές του προσδοκίες, ο 27χρονος αθλητής τόνισε: «Στόχος μου είναι να βελτιώνομαι συνεχώς μέσα από τις προπονήσεις, ώστε να καταφέρω ν΄ ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του προπονητή μου», ενώ για τους στόχους που άπαντες στους «κίτρινους» έχουν θέσει: «Μία ομάδα σαν τον ΑΡΗ Μαρμούρη δεν μπορεί να έχει παρά μόνο πρωταγωνιστικούς στόχους. Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε ότι φέτος η ομάδα έχει και την πρόκληση του Βαλκανικού κυπέλλου, η τελική φάση του οποίου θα διεξαχθεί στην Θεσσαλονίκη και θα είναι σημαντικό ο ΑΡΗΣ Μαρμούρης να κατακτήσει το κύπελλο, που είναι κι ο πρώτος μεγάλος στόχος».
Επίσης, σχολιάζοντας ο Χρήστος Κιόσης τις μεταγραφές που έγιναν φέτος, επεσήμανε: «Όλα τα παραπάνω αποδεικνύονται κι από τις κινήσεις ενίσχυσης της ομάδας που έγιναν, καθώς ήρθαν σ΄ αυτήν μεγάλοι παίκτες, όπως ο Νίκος Ρουμελιώτης, ο Νίκολα Κοβάσεβιτς κι ο Αλεξάντερ Μιλιβόγιεβιτς», ενώ δεν παρέλειψε φυσικά ν΄ αναφερθεί και στους εκπληκτικούς φιλάθλους του ΑΡΗ, όπως ο ίδιος τους χαρακτήρισε: «Οι φίλαθλοι του ΑΡΗ Μαρμούρη είναι πάντα κοντά στην ομάδα τους και το έχουν αποδείξει πολλάκις κατά το παρελθόν. Ο κόσμος στηρίζει την αγαπημένη του ομάδα, κάτι που αποδεικνύεται και με την αγορά των εισιτηρίων διαρκείας, ενώ εγώ προσωπικά ανυπομονώ να παίξω μπροστά σ΄ αυτόν τον εκπληκτικό κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: