Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Επένδυση για το μέλλον


Τα πρώτα τους επαγγελματικά συμβόλαια με την ομάδα βόλεϊ ανδρών του Συνδέσμου μας, υπέγραψαν σήμερα ο Ιωνας Ρεσκ, ο Παύλος Δραγκίδης και ο Λούκας Σάρεκ. Ο Ιωνας Ρεσκ αγωνίζεται στη θέση του πασάδορου, γεννήθηκε στις 25/1/1990 έχει ύψος 1.90 και προέρχεται από τα τμήματα υποδομής της ομάδας μας. Ο Παύλος Δραγκίδης είναι ακραίος, γεννήθηκε στις 26/1/1991 έχει ύψος 1.95 και την προηγούμενη χρονιά αγωνιζόταν στις ομάδες μας παίδων και εφήβων. Ο Λούκας Σάρεκ αγωνίζεται ως διαγώνιος, γεννήθηκε στις 22/2/1990 και έχει ύψος 1.98.

Δηλώσεις....
Ιωνας Ρεσκ: «Είμαι πολύ χαρούμενος που με σταθερά βήματα από τις μικρές ομάδες υποδομών έφτασα στο σημείο να με εμπιστευτούν η Διοίκηση του Ολυμπιακού και το τεχνικό επιτελείο ώστε να μου κάνουν συμβόλαιο με την προοπτική να βρεθώ στην επαγγελματική ομάδα. Θα κάνω ότι μπορώ ώστε να τους δικαιώσω και βέβαια να πραγματοποιήσω το άλμα στην κορυφαία ομάδα του ελληνικού βόλεϊ. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου στις ομάδες υποδομών του Ολυμπιακού, Σπύρο Σαραντίτη που με βοήθησε να κάνω αυτό το μεγάλο βήμα.»

Παύλος Δραγκίδης: «Αποτελεί μεγάλη τιμή να ανήκω στον μεγαλύτερο σύλλογο της Ελλάδας. Ταυτόχρονα είναι μεγάλη πρόκληση, που θα με βοηθήσει να δουλέψω ακόμη πιο σκληρά ώστε να καταφέρω κάποια στιγμή να αγωνιστώ με την ανδρική ομάδα. Ευχαριστώ τόσο τη Διοίκηση όσο και τους προπονητές για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν όπως επίσης τον προπονητή μου, πέρυσι, Σπύρο Σαραντίτη για τα πολύτιμα εφόδια που μου πρόσφερε για τη συνέχεια της καριέρας μου καθώς οι απαιτήσεις από εδώ και στο εξής είναι πολύ μεγαλύτερες.»

Λούκας Σάρεκ: «Ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι ανήκω στους νταμπλούχους του Ελληνικού βόλεϊ. Σίγουρα, είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα και το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι μία λέξη. Δουλειά. Ταυτόχρονα όπως για όλα τα νέα παιδιά είναι και μία μεγάλη ευκαιρία να βελτιωθώ ώστε να καταφέρω κάποια στιγμή να φτάσω ως τη βασική ομάδα του Ολυμπιακού. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Διοίκηση και στο προπονητικό επιτελείο που εμπιστεύτηκαν τις δυνατότητές μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: