Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Γκασπαρίνι: «Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό»

Ενθουσιασμένος που θα αγωνιστεί στον Ηρακλή τη νέα χρονιά εμφανίστηκε ο Ματία Γκασπαρίνι. «Είμαι πολύ χαρούμενος που τη νέα χρονιά θα αγωνίζομαι στον Ηρακλή. Έχω ακούσει πολλά καλά πράγματα για τη νέα μου ομάδα. Πρόκειται για ένα πολύ οργανωμένο σωματείο που τα τελευταία χρόνια πρωταγωνιστεί σε Ελλάδα και Ευρώπη. Πραγματικά ανυπομονώ για να έρθω στη Θεσσαλονίκη. Για μένα η περίπτωση του Ηρακλή ήταν πραγματικά πρόκληση. Ελπίζω να δικαιώσω τους ανθρώπους του Ηρακλή για την επιλογή τους».

Αναφορικά με το πώς πήρε την απόφαση να έρθει στην Ελλάδα για λογαριασμό του κυανόλευκου συλλόγου ο Ματία Γκασπαρίνι τόνισε: «Ο Ηρακλής είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα. Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ και πολύ. Μίλησα με τον εκπρόσωπο μου, και με κάποιους αθλητές που έχουν αγωνιστεί στην Ελλάδα και άκουσα τα καλύτερα. Ένας από αυτούς ήταν και ο συμπαίκτης μου στην Εθνική Σλοβενίας ο Ούρναουτ ο οποίος που είμαι κάποια πράγματα για τις ελληνικές ομάδες και κυρίως για τον Ηρακλή».

Όσο για το τι γνωρίζει για τις μεταγραφές που έγιναν φέτος και τον νέο του προπονητή ο Ματία Γκασπαρίνι τόνισε: «Ξέρω ότι εκτός από μένα αποκτήθηκαν οι Τσέχοι Μπάρανεκ , και Κράλ καθώς και ο Κουβανός Κάλα. Νομίζω ότι θα έχουμε μία πολύ καλή ομάδα. Όσο για τον προπονητή μου δεν τον γνωρίζω καλά, αλλά από τις πληροφορίες που πήρα από άλλους αθλητές που έχουν δουλέψει μαζί του έμαθα πως πρόκειται για έναν πολύ καλό προπονητή. Ελπίζω να έχουμε μία πολύ καλή συνεργασία».


Όσο για τους φιλάθλους του Ηρακλή ο Γκασπαρίνι ήταν ενημερωμένος καθώς παρακολούθησε τον ημιτελικό και τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ: «Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος από την παρουσία του κόσμου στην Πράγα. Νομίζω ότι ο Ηρακλής είναι από τους λίγους Ευρωπαικούς συλλόγους που έχουν τόσο κόσμο. Και στην Μπλεντ όπου έπαιζα υπήρχε αρκετός κόσμος που υποστήριζε την ομάδα μου αλλά δεν είχε καμία σχέση με αυτό που είδα στην Πράγα».

Από την πλευρά του ο νέος διαγώνιος των κυανόλευκων τόνισε: «Αυτό που μπορώ και θέλω να τους υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Θα δουλέψω σκληρά στις προπονήσεις , έτσι ώστε να είμαι 100% έτοιμος για τα δύσκολα παιχνίδια στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Μου αρέσει να κερδίζω και για αυτό υπόσχομαι ότι σε κάθε ματς θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Ελπίζω να οδηγήσουμε και πάλι την ομάδα σε επιτυχίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: