Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Κονσεισάο: "Χαίρομαι που ήρθα στον Ηρακλή Liu-Jo"


Μετά από δύο εβδομάδες παρουσίας στην κυανόλευκη ομάδα, ο νέος παίκτης του Ηρακλή Liu-Jo Ντένισον Κονσεισάο έχει βγάλει τα πρώτα του συμπεράσματα και αισθάνεται δικαιωμένος για την επιλογή του να συνεχίσει την καριέρα στους πρωταθλητές Ελλάδας.
«Όλα ήρθαν όπως τα περίμενα. Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιλογή μου να έρθω στον Ηρακλή. Στον Ηρακλή υπάρχουν άνθρωποι καθημερινά που τρέχουν για τις δικές μας ανάγκες. Είναι επαγγελματίες και τα κάνουν όλα σωστά. Ο Ηρακλής είναι ένα πολύ οργανωμένο σωματείο. Αυτό είναι νομίζω και το μυστικό αυτής της ομάδας που μετράει ήδη πολλούς τίτλους στην Ελλάδα και το εξωτερικό».Αναφορικά με την προετοιμασία της ομάδας αλλά και το κλίμα που βρήκε ο Βραζιλιάνος αθλητής τόνισε: «Ξεκινήσαμε πολύ καλά. Κάνουμε πολύ καλή δουλειά. Αισθανόμαστε βέβαια τώρα κούραση από την προετοιμασία αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Αυτό το περίμενα γιατί ξέρω πως δουλεύει ο Κώστας Αρσενιάδης . Είναι επαγγελματίας και ξέρει να κάνει την δουλειά του. Με τους συμπαίκτες μου δεν έχω κανένα πρόβλημα. Όλοι με υποδέχτηκαν πολύ καλά και πραγματικά το κλίμα είναι πολύ καλό. Κάνω αρκετή παρέα με τον Νίλσον γιατί είναι πολύ καλό παιδί. Ο Κράβαρικ που είναι και ο παλιότερος στην ομάδα λειτουργεί σαν πατέρας μας αλλά πραγματικά είναι πολύ καλός στις προπονήσεις».
Αναφορικά με το πώς είδε την κλήρωση που φέρνει στη πρώτη αγωνιστική την ομάδα του αντιμέτωπη με τον Άρη αλλά και τον Ολυμπιακό κόντρα στον Παναθηναικό ο Κονσεισάο είπε : «Σε αυτό το πρωτάθλημα δεν υπάρχουν εύκολα ή δύσκολα παιχνίδια. Όλες οι ομάδες έχουν ενισχυθεί, έχουν σχεδόν οι περισσότερες τέσσερις ξένους οπότε εάν θέλουμε να κερδίζουμε τα παιχνίδια θα πρέπει να δίνουμε το 100% των δυνατοτήτων μας. Σίγουρα μία στο ξεκίνημα είναι πολύ θετικό αλλά πρέπει να παλέψουμε για αυτήν. Όσο για το άλλο παιχνίδι , σίγουρα θα γίνει ένα καλό ματς ανάμεσα σε δύο ομάδες που διεκδικούν το πρωτάθλημα. Αυτό που απομένει να δούμε είναι ποιος θα είναι ο νικητής».
Σε ερώτηση για το πώς του φαίνεται η ζωή στην Θεσσαλονίκη ο ακραίος του Ηρακλή τόνισε: «Ήξερα την Θεσσαλονίκη. Είχα ξανάρθει γιατί εδώ μένει η κοπέλα μου. Τώρα όμως έχω την ευκαιρία να την γνωρίσω καλύτερα. Είναι πολύ όμορφη πόλη. Έχει πολύ ωραία εστιατόρια και τα φαγητό μου θυμίζει την πατρίδα μου. Για αυτό και σε όλους τους Βραζιλιάνους αρέσει η Ελλάδα. Μου αρέσει φυσικά η θάλασσα και η ζέστη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: