Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Σάμαρτζιτς: «Είμαι έτοιμος να τα δώσω όλα»

Στον ΑΡΗΣ FM 92,8 και την εκπομπή «Μ΄ Όποιον Δάσκαλο Καθίσεις», μίλησε ο νεοαποκτηθείς λίμπερο του ΑΡΗ στο βόλεϊ, Μάρκο Σάμαρτζιτς. Σε δηλώσεις του σχετικά με την έλευσή του στη νέα του ομάδα, είπε αρχικά: «Χαίρομαι που έγινα μέλος της οικογένειας του ΑΡΗ. Τον ΑΡΗ τον ξέρω, είναι γνωστή ομάδα και στη χώρα μου. Αποτελεί μια μεγάλη δύναμη και χαίρομαι πολύ που είμαι εδώ, για να τον στηρίξω και να τον βοηθήσω».
Για το αν γνωρίζει παίκτες των «κιτρίνων», ο 26χρονος λίμπερο δήλωσε: «Ξέρω πολύ καλά τον Νίκο Ρουμελιώτη κι έχουμε βρεθεί πολλές φορές ως αντίπαλοι. Γνωρίζω, επίσης, και τον συμπατριώτη μου, τον Κοβάσεβιτς. Η ομάδα μπορεί να βελτιωθεί , να παίξει πολύ καλύτερο βόλεϊ και θα δώσω κι εγώ τον καλύτερό μου εαυτό και όσα ξέρω». Σχετικά με την τελευταία αναμέτρηση του ΑΡΗ με τον Π.Α.Ο.Κ. ανέφερε: «Αυτό που ξέρω είναι ότι χρειάζεται να κερδίζουμε παιχνίδια από’ δω και πέρα. Εγώ είμαι εδώ, για να βοηθήσω στην άμυνα και την υποδοχή και να κάνω όσα χρειάζεται για να κερδίσει η ομάδα».
Σχετικά με το εάν θα προλάβει να είναι έτοιμος στον αγώνα με την ΑΕΚ: «Εγώ θα είμαι έτοιμος την Τετάρτη, παρά το ότι είμαι άυπνος και είχα μια δύσκολη πτήση. Θα πάω τώρα να ακολουθήσω την προπόνηση της ομάδας και εύχομαι να προλάβω να συμμετέχω στον επικείμενο αγώνα, γιατί είμαι έτοιμος να τα δώσω όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: