Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Ο ΑΡΗΣ Μαρμούρης ανακοίνωσε τους Τζελάτη, Πετρέα


Την απόκτηση των Αινεία Τζελάτη και Γιώργου Πετρέα ανακοίνωσε σήμερα ο ΑΡΗΣ Μαρμούρης ΑΕ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του κιτρινόμαυρου ΤΑΑ:
«Το ΤΑΠ ΑΡΗΣ Μαρμούρης Α.Ε. ανακοινώνει την υπογραφή συμβολαίου συνεργασίας με τον Γιώργο Πετρέα και τον Αινεία Τζελάτη για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο Πετρέας είναι 22 ετών, έχει ύψος 2,01μ. αγωνίζεται στη θέση του κεντρικού, ενώ ο Τζελάτης είναι 26 ετών, έχει ύψος 2,01μ. και αγωνίζεται στη θέση του διαγώνιου»
Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Άρη ο Γιώργος Πετρέας δήλωσε: «Ήμουν και πριν από τρία χρόνια στον Άρη και νομίζω ότι άφησα κάτι στη μέση και για αυτό επέστρεψα ώστε να το ολοκληρώσω. Είναι τιμή για μένα που θα ξανά αγωνίζομαι στην ομάδα του Άρη. Η πρώτη μου χρονιά ήταν επιτυχημένη και θέλω να ελπίζω ότι θα είναι και οι επόμενες. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και τον προπονητή μου για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου. Θα κάνω τα πάντα για να τους δικαιώσω και να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της».
Από την πλευρά του ο Αινείας Τζελάτης τόνισε: «Ο Άρης είναι ένα μεγάλο σωματείο. Και χαίρομαι πολύ που έγινα και εγώ μέλος του. Κάνει μια προσπάθεια να κάνει το κάτι παραπάνω από τα προηγούμενα χρόνια και είμαι αποφασισμένος να βάλω όλες τις δυνάμεις μου για να βοηθήσω την ενέργεια αυτή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: