Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Κουλιέρης : «Τιμή μου να αγωνιστώ στον Ηρακλή Liu-Jo»


Πολύ χαρούμενος που θα φοράει τα κυανόλευκα την νέα αγωνιστική περίοδο εμφανίστηκε ο Γιώργος Κουλιέρης στις πρώτες του δηλώσεις λίγο μετά και την ανακοίνωση της συνεργασία τους με τον Ηρακλή τη σεζόν 2008-09. Ο Καλαματιανός άσος πέρυσι αγωνίζονταν στον Πανελλήνιο και τη σεζόν 2006-07 στον Ολυμπιακό παίρνοντας έτσι το βάπτισμα του πυρός και στο Τσάμπιονς Λιγκ. «Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Ηρακλή που τα τελευταία δύο χρόνια αναδείχτηκε πρωταθλητής Ελλάδας. Είναι χαρά και τιμή που θα αγωνίζομαι σε μία μεγάλη ομάδα όπως είναι ο Ηρακλής. Έχω παίξει σε μεγάλες ομάδες που παραδοσιακά έχουν μεγάλη δυναμική σε κόσμο. Αλλά ως παίκτης δεν το έχω εισπράξει στο άθλημα μας. Αντίθετα όποτε ερχόμουν αντιμέτωπος με τον Ηρακλή αισθανόμουν δέος για τους οπαδούς του, που συνεχώς βρίσκονται της αγαπημένης τους ομάδας. Τώρα χαίρομαι που δεν θα είμαι αντίπαλος αλλά θα είμαι μέλος αυτής της ομάδας που έχει τόσο ένθερμους υποστηρικτές».
Αναφορικά με τους προσωπικούς του στόχους , αλλά και τους στόχους της ομάδας ο Γιώργος Κουλιέρης τόνισε: «Προσωπικά θέλω με τη κυανόλευκη φανέλα να κατακτήσω το πρώτο πρωτάθλημα στην καριέρα μου. Η ομάδα θα είναι πολύ δυνατή και φέτος. Έχει έμπειρους παίκτες, καλό προπονητή, και μέσα από τη δουλειά θα μπορέσουμε να πετύχουμε στους στόχους μας σε Ελλάδα και Ευρώπη. Το θετικό είναι ότι πέσαμε σε βατό όμιλο στο Τσάμπιονς Λιγκ και είτε εύκολα είτε δύσκολα θα προκριθούμε στην επόμενη φάση της διοργάνωσης». Σχετικά με τη προσαρμογή του στη Θεσσαλονίκη , στην ομάδα και στο σύλλογο ο Γιώργος Κουλιέρης τόνισε: «Δεν θα έχω πρόβλημα καθώς μου αρέσει η Θεσσαλονίκη και έχω ζήσει στο παρελθόν εκεί όταν και έπαιζα στον ΠΑΟΚ. Γνωρίζω πολλούς από τους συμπαίκτες μου και δεν θα έχω πρόβλημα. Ο Ηρακλής είναι ένα πολύ οργανωμένο σωματείο και σίγουρα αυτό διευκολύνει τους αθλητές». Σύμφωνα με τον έμπειρο αθλητή η παρουσία του Κώστα Αρσενιάδη στο πάγκο του Γηραιού έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση του να έρθει στον Ηρακλή καθώς είπε: «Έχω τα καλύτερα να πω για τον Αρσενιάδη. Είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί του στο Παγκράτι. Πιστεύω πολύ στη δουλειά του και σίγουρα αυτή η καλή δουλειά βγει και στο γήπεδο. Εγώ από την πλευρά μου αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι σε όποια θέση και αν παίξω, είτε μόνο για ένα πόντο είτε για όλο το πρωτάθλημα θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Ο ανταγωνισμός μόνο ως βοήθεια μπορεί να λειτουργήσει στον Ηρακλή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: