Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Ξέσπασμα Αρσενιάδη για τη διαιτησία


Στεναχωρημένος και εκνευρισμένος από τη στάση της διαιτησίας εμφανίστηκε ο προπονητής του Ηρακλή Liu-Jo Κώστας Αρσενιάδης μετά και το τέλος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό. Αφορμή στάθηκαν τα ανάποδα σφυρίγματα που έδωσε ο πρώτος διαιτητής κ.Λέκκας τα οποία βοήθησαν τον Παναθηναϊκό να φθάσει στην ανατροπή, και τον προπονητή των κυανόλευκων να ξεσπάσει :

«Δεν μπορείς να έχεις να αντιμετωπίσεις τον Παναθηναϊκό και τη διαιτησία μαζί. Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με ένα σετ αβαντάζ αφού ο Λέκκας το 23-20 το έκανε 22-22. Είναι ντροπή. Τους έκανε δώρο το σετ επειδή διαμαρτυρήθηκαν οι παράγοντες του Παναθηναϊκού στα μισά του σετ. Είμαι απογοητευμένος από την κίτρινη κάρτα που μου έδωσε επειδή έβαλα τα χέρια στο κεφάλι μου. Το απαγορεύει ο κανονισμός; Είναι ντροπή. Ακόμα και εάν ήθελε να ρεφάρει για τη κίτρινη κάρτα που έδειξε στον Λεώνη, ας την έδειχνε και σε μένα στο σέρβις και όχι στην υποδοχή.

Εάν αυτό δεν είναι σφαγή τότε εγώ δεν είμαι προπονητής του βόλεϊ. Εγώ που θα βρω το δίκιο μου; Η ομάδα μου πως θα δικαιωθεί; Μήπως θα γίνει επανάληψη του αγώνα;

Δεν το συνηθίζουμε να μιλάμε για διαιτησία επειδή είμαστε μεγάλη ομάδα αλλά φθάσαμε στα όρια μας. Την ανωτερότητα μας δεν πρέπει να την εκλάβουν οι διαιτητές ως αδυναμία. Έχουμε πάρα πολλά παράπονα και για το πρώτο και για το πέμπτο σετ. Οι διαιτητές έπαιξαν καλά μόνο στα δύο σετ που ο Ηρακλής ήταν πάνω και η διαφορά στο σκορ ήταν μεγάλη».Όσο αφορά το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι ο προπονητής του Γηραιού δήλωσε :«Θέλω να συγχαρώ τον Γιάννη Χαριτωνίδη και τα υπόλοιπα παιδιά που με μόλις μία προπόνηση κατάφεραν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις αυτού του σχήματος. Η ομάδα έπαιξε παρά πολύ καλά τακτικά. Κρατήσαμε πολύ καλά την αμυντική μας λειτουργία και εγκλωβίσαμε τον Παναθηναϊκό. Κολλήσαμε σε κάποιες φάσεις και χάθηκε το παιχνίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: